Plátěná taška pro nákup zdravé výživy


O zdravou výživu se dnes zajímají miliony lidí na celém světě. Není to sice převaha v počtu obyvatel v porovnání se všemi lidmi na celé planetě, ale rok od roku se zájem o tuto problematiku zesiluje, což také potvrzuje počet různých prodejen zdravé výživy a přidružených e-shopů. Propagovat tuto činnost je sice poměrně snadné, ale abyste uspěli v silné konkurenci, musíte nabízet různí zajímavé slevy či bonusy, i když samozřejmě nejsilnější reklamní efekt má vždy samotný sortiment, jeho šíře a zejména rozsah. Součástí propagace mohou být i reklamní předměty, které zasíláte věrným zákazníkům či jako dárek k většímu nákupu. Mohou zdánlivě přinášet radost pouze tomu, kdo dárek obdrží, ale ve skutečnosti mají větší význam, než se mnozí z vás domnívají.

barevné nákupní tašky

Reklamní tašky – představte si, že vám e-shop přibalí do objednaného zboží plátěnou tašku s vlastním potiskem. Ten bude koncipován velmi výstižně a vtipně a v tmavě modré barvě na béžovém podkladu se žlutými a červenými kontrastními doplňky bude doslova svítit na několik metrů. Jestliže si tašku složíte do kabelky a vyrazíte na nákup, po zaplacení na pokladně vyskládáte do tašky nakoupené zboží a vyrazíte do města. Cestou vás bude míjet několik desítek lidí a svítící nápis na tašce s propagací prodejny zdravé výživy může někoho z „davu“, jak se říká, „osvítit“. Osvícená mysl pak zasedne k počítači a objeví to, co jej osloví a něco tu nakoupí. A zas třeba obdrží stejnou plátěnou tašku a podobný cyklus se bude opakovat.

nákupní taška s vozíkem

Nezatracujme tedy obyčejné textilní tašky se dvěma dlouhými uchy, mohou se stát nejvýznamnějšími propagačními letáky v terénu, mnohdy lepšími, než leták v poštovní schránce, který lidé již ze zvyku vyhazují, aniž by si jej přečetli, protože ve schránkách bývá letáků přehršel a je to mnohdy až otravné. Textilní taška otravná není a vnímáme ji spíše jako praktického pomocníka k nákupu, i kdybychom nakonec v propagovaném obchodě nic dalšího nepořídili.